Testimoni MayFirst Olive Oleo

Nama : Mohd Adam Hakimi bin Azni Suleiman
Umur: 4 tahun
"Adam mengalami batuk dan tiada selera makan selama seminggu. batuknya masih tidak sembuh walaupun telah mengambil ubat dari klinik. Selepas 5 hari mengambil MayFirst Olive Oleo batuknya telah tiada dan selera makannya kembali normal seperti sedia kala. Syukur kini adam kembali aktif seperti dahulu."


Nama : Iman Aisyah Binti Salleh
Umur : 4 tahun
"Setiap bulan Aisyah selalu demam, selsema dan batuk. Tetapi hanya seminggu Aisyah mengambil produk ini, nampak perubahan dari kesihatannya. Kini sudah sebulan Aisyah mengambilnya, ternyata perubahannya amat ketara. Aisyah tidak lagi ke Klinik setiap bulan seperti selalu."


Nama : Danish Faiq Bin Mohd Faiz
Umur : 5 tahun
"Selepas menjalani pembedahan sinus,Danish masih kerap berhingus, batuk dan selesema. Tidak sembuh, walaupun telah mengambil ubat Klinik.Tetapi apabila telah mencuba MayFirst Olive Oleo selama 4 hari, selesemanya telah kering, malah ia lebih sihat dan cergas."


Nama : Fatimah Binti Manap
Umur : 53 tahun
"Batuk yang berterusan selama seminggu menyukarkan tugasan seharian. Walaupun telah mengambil ubat dari klinik ia masih tidak menunjukkan perubahan. Setelah 3 hari mengambil MayFirst Olive Oleo, batuk saya berkurangan dan 3 hari kemudian, batuk saya tiada lagi. Kini saya merasa lebih sihat & cergas ."

No comments:

Post a Comment